18 en 19 februari - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Pien Huberts - WaarBenJij.nu 18 en 19 februari - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Pien Huberts - WaarBenJij.nu

18 en 19 februari

Door: Pien Huberts

Blijf op de hoogte en volg Pien

20 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Genadedal

Woensdag 18 februrai was het weer tijd om naar school te gaan. Het was alweer heel anders als maandag. Het was toch weer wat beter georganiseerd en de lessen waren iets serieuzer. Na school hadden we vrije tijd met je buddy. Samen met mijn buddy en nog wat andere zijn we met hun naar een supermartkje gegaan waar je kon poolen. Na een tijdje hadden we daar niet meer zo'n zin in en waren we van plan om naar mijn buddy's huis te gaan. Maar omdat het nog heel ver lopen was en het superwarm buiten was, besloten we om samen met mijn buddy en Elsa en haar buddy ergens in de schaduw gezellig te kletsen. Dat was heel erg gezellig en heb hierdoor zeker een nog betere band met haar gekregen. Die avond hebben we heerlijke wraps gegeten.

Donderdag 19 febrauri hadden we ook weer een erg leuke dag! 's Ochtends zijn we naar de tafelberg gegaan. Daar moesten we met een gondel omhoog. Bovenaan de berg was het natuurlijk veel kouder als beneden. Maar toch scheen de zon mooi en konden we van het uitzicht alles zien. Daar hebben we ook hele mooie foto's gemaakt. Later zijn wee door gereden naar het Apartheidsmuseum. Het was erg indrukwekkend wat er allemaal vertelt werd. Een man vertelde over District 6 waar hij echt bij was, dat was erg mooi. En later kregen we nog even vrije tijd om rond te lopen door het museum. Daarna zijn we door gereden naar een marktje waar we ook vrije tijd hadden en waar we leuk hebben rond gelopen. Het was weer zoals altijd een hele leuke dag.