14 en 15 februari! - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Pien Huberts - WaarBenJij.nu 14 en 15 februari! - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Pien Huberts - WaarBenJij.nu

14 en 15 februari!

Door: Pien Huberts

Blijf op de hoogte en volg Pien

20 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Genadedal

Al ongeveer een week zitten we dan in Zuid-Afrika en het is geweldig!
De reis verliep supergoed, de vlucht van Amsterdam naar Dubai en ook de vlucht van Dubai naar Cape Town.

Zaterdag 14 februari landde we op Cape Town. Als verassing stonden daar onze buddies ons op te wachten wat natuurlijk erg leuk was. Samen met de buddies reden we in de bus naar Genadedal. Genadel ligt zo ongeveer 2 uurtjes van Kaapstad af. Toen we aankwamen liepen we ons hostel in en werden de kamers gelijk verdeeld. Even later gingen we naar het pleintje naast ons hostel waar we met sommige met kleine kinderen hebben gespeeld. Het was zo leuk om te zien hoe vrolijk ze allemaal waren. In de avond hadden we een Valentine Diner in het dorpje. Het was top geregeld en erg lekker. Na het eten ging iedereen naar bed en slapen want iedereen was doodmoe van de reis.

Zondag 15 februari gingen we naar Cape Aghulas. Eerst hebben we daar een vuurtoren beklommen, met veel stijle trappetjes, waar we een erg mooi uitzicht hadden. Daarna gingen we naar de zee maar er was geen strand bij, alleen een soort van rotsen waar we leuke fotos hebben gemaakt en lekker in het windje op de rots hebben gezeten. Later reden we door naar een ander strandje en daar gingen sommige mensen zwemmen en andere slapen om wat bruiner te worden. Daar hebben we ook nog roggen gespot. 'S avonds zijn we thuis gaan eten en hebben we met een paar meiden het eten voorbereid, pasta. Deze dag was erg leuk!